Sivas Haberleri
SİVAS
00:00:00
İmsak vaktine kalan
Sivas
Orta şiddetli yağmur
8°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
37,9306 %-0.05
41,2368 %0.45
Ara
Sivas Memleket Son dakika SEDAŞ'tan canlı destek hattı uygulaması

SEDAŞ'tan canlı destek hattı uygulaması

SEDAŞ, aboneleriyle etkin iletişim sağlayabilmek ve müşteri memnuniyetini arttırmak amacıyla yeni bir iletişim hattı kurdu

ANKARA (AA) - Sakarya Elektrik Dağıtım AŞ (SEDAŞ), müşteri memnuniyeti arttırmak amacıyla tasarladığı canlı destek hattı uygulaması "WebChat'i" abonelerinin hizmetine sundu.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak'ın elektrik dağıtım şirketlerinin çağrı merkezi performanslarına yönelik eleştirileri ve müşteri memnuniyetine ilişkin uyarıları üzerine, şirketler elektrik dağıtım bölgelerinde en iyi hizmeti vermek amacıyla çalışmalarına hız veriyor.

SEDAŞ'tan yapılan açıklamada, abonelerle etkin iletişim sağlayabilmek ve müşteri memnuniyetini arttırmak amacıyla canlı destek hattı "WebChat" uygulamasının hayata geçirildiğini belirtildi.

Şirketin internet sitesi üzerinden kullanılmaya başlanan sistem sayesinde kullanıcılara daha hızlı ve güvenli iletişim sunulacağının ifade edildiği açıklamada, bu sayede abonelerin arıza ihbarı, şikayet ve taleplerinin anlık olarak iletilebileceği kaydedildi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen SEDAŞ İcra Başkanı Bekir Sami Güven, "Hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetini arttıracak, tüm süreci uçtan uca yöneterek abonelerimizin ve çalışanlarımızın hayatını kolaylaştıracak, çözüm odaklı yeni uygulamalar ve inovatif projeleri hayata geçirmeye devam edeceğiz. WebChat ile 'etkin iletişim, kusursuz hizmet' amacımıza artık bir adım daha yakınız.” değerlendirmesinde bulundu.

Uygulama, hafta içi 08.30-17.30 saatleri arasında hizmet verecek.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *