Çok değil… Orta yaşta olan herkes hatırlar elektrik sorunlarıyla ilgili yaşananları. Kesintiler, faturalar, kar odaklı çalışarak vatandaşı göz-kulak ardı etmeler… Ve bir türlü halledilemeyen, sonuca ulaşılamayan problemler.

Geçmişi unutmamak, unutturmamak adına da bunları yazıyorum. Geçmişte yaşananların unutulmaması lazım ki, günümüzün kıymetini bilelim.

Şimdilerde ÇEDAŞ o eski sıkıntılardan hiç birini barındırmıyor. Günümüz medeniyetine uygun bir çizgide ilerliyor. ÇEDAŞ Genel Müdürü Ahmet Sait Akboğa önderliğinde, Sivas ve bağlı olduğu illerde yapılan çalışmalarla vatandaşlara kesintisiz ve sorunsuz hizmet ulaştırılıyor.

Sivas zorlu özellikle kışın zorlu doğa koşullarının hakim olduğu bir il. ÇEDAŞ bu zorlu şartlara rağmen, bir an bile duraksamadan hizmetin aksamaması için 7/24 mücadele ediyor.

Teknik hizmetler tabi ki çok önemli. Ama bir o kadar önemli olan da insan odaklı yapılan çalışmalar. İnsana iyi veya kötü hizmet verip, insanın değerinin olmadığı zamanları artık ÇEDAŞ geride bıraktı.

Hizmetin en kalitelisi ve insanın sorunlarının dinlenerek çözümler üretildiği bir hizmet anlayışında ÇEDAŞ. Bunun örnekleri saymakla bitmez ama benin de bizzat yaşadığım ve çözüme ulaşan sorunlar var.

ÇEDAŞ Genel Müdürü Ahmet Sait Akboğa, bütün personelini insan odaklı hizmete yönlendiren bir yönetici. Yönetici Asistanı Gülhan Kavallı’ya vatandaşların mağduriyet yaşadığı bir konuyu aktardım. İlgileri ve iş takipleri neticesinde konu çözüldü. Bu tür insan odaklı çalışmaları eskiden çok özlerdik.

ÇEDAŞ Genel Müdürü Ahmet Sait Akboğa, Yönetici Asistanı Gülhan Kavallı ve tüm personeli bu özverili çalışmalarından dolayı tebrik ediyor, devamını diliyor ve Sivaslılar adına teşekkür ediyorum.