Türkiye’de, 112 Acil Çağrı Merkezleri olarak hizmet veren çağrı merkezi hizmetleri bölümü mezunları, Kamu Personeli Seçme Sınavı’ndan (KPSS) aldıkları yüksek puanlara rağmen bölüme ayrılan kadro sayısının az olmasından dolayı atanamadıkları dile getirdi.
3499 kodu ile mezun olup atama bekleyen Çağrı Merkezi Mezunları, kadroda istihdam sağlanmadığı için mağduriyet yaşamaya devam ediyorlar. Özellikle KPSS’den yüksek puan alan mezunlar için atanamama sorunu büyük bir çileye dönüştü.
Yetkili kurumlardan hala açıklama gelmemesine karşı Çağrı Merkezi Mezunları, 2024 yılında 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüklerine yapılacak olan atamaların detaylarını araştırıyor.
Öte yandan Çağrı Merkezi Mezunları atama beklerken kamuoyunda atama sorununda her alanda büyük bir soruna dönüştüğü de gözlerden kaçmıyor.