Harper’s Bazaar Women of the Year'da Sabit Akkaya'dan ''Yılın Yükselen Yıldızı'na'' Özel Dokunuş Harper’s Bazaar Women of the Year'da Sabit Akkaya'dan ''Yılın Yükselen Yıldızı'na'' Özel Dokunuş

Ünlü kuaför ve stilist Sabit Akkaya, Sivas Memleket Gazetesi muhabiri Ahmet Balıca ile yaptığı röportajda samimi açıklamalarda bulundu. 1975 yılında Nişantaşı'nda temelleri atılan Sabit Akkaya Hair Stylist, yıllara dayanan tecrübesiyle saç hizmetlerinde üst düzey servisler sunmaya devam ediyor.

Küresel Bir Marka Olma Yolunda

Akkaya, 1991 yılında Swissôtel'de açtığı salon ile Türkiye'nin ve dünyanın önde gelen otellerinde, kadın ve erkeklere yönelik geniş kapsamlı güzellik hizmetleri sunmaya başladığını belirtti. Swissôtel The Bosphorus, Conrad Istanbul Bosphorus, Raffles İstanbul Zorlu Center, Fairmont Quasar Istanbul, Çırağan Palace Kempinski, JW Marriott Hotel Marmara Sea, Waldorf Astoria, Lusail Doha lokasyonlarında otel kuaförlüğü tecrübesiyle, hizmet verdiklerini ifade eden Akkaya, “Müşterilerimize en yeni trendleri sunmak için sürekli yenilikçi kalmayı hedefliyoruz” dedi.

Moda Dünyasında Etkinlikler

Sabit Akkaya Hair Stylist, Cannes Film Festivali gibi önemli etkinliklerde yer alarak global trendleri yakından takip ettiğini vurguladı. “Sadece kuaförlük hizmetleri sunmakla kalmıyor, aynı zamanda sosyal sorumluluk projelerine de aktif olarak katılıyoruz” diyen Akkaya, işinin sadece bir meslek değil, aynı zamanda bir tutku olduğunu dile getirdi.

Sosyal Medyada Güçlü Varlık

Akkaya'nın sosyal medya platformlarındaki etkisi de dikkat çekici. TikTok’ta 350.000’den fazla takipçisi bulunan Akkaya, aylık 100 milyon izlenmeye ve 1,5 milyon etkileşime ulaşıyor. Instagram'da ise 700.000’in üzerinde takipçisi bulunuyor; paylaşımları aylık 80 milyon görüntülenme alıyor. YouTube kanalında ise 30.000’den fazla aboneye hitap eden değişim/dönüşüm videoları, ortalama 1 milyon izlenme ile dikkat çekiyor.

Mobil Uygulama ile Yeni Bir Adım

Akkaya, son olarak iki ay önce piyasaya sürdükleri mobil uygulamanın 50.000 üyeye ulaştığını açıkladı. Uygulamanın içindeki oyun ise 450.000’den fazla kez oynandı. “Uygulamamız App Store’da yaşam stili uygulamaları arasında 90. sırada yer aldı ve bu bizim için büyük bir başarı” şeklinde konuştu.

Gelecek Vizyonu

Akkaya, güzellik ve saç bakımında trendleri belirlemeye devam edeceğini, sektördeki yenilikleri takip ederek müşterilerine en iyi hizmeti sunmaya odaklandığını sözlerine ekledi. “Hedefim, Sabit Akkaya markasını dünya genelinde tanınan bir marka haline getirmek” diyen ünlü stilist, kuaförlük sektöründe dijital dünyanın da sunduğu fırsatları etkin bir şekilde kullanmaya devam edeceğini belirtti.

Muhabir: Ahmet Balıca