MEHMET TIRPAN

Ağız ve Diş Sağlığı Başhekimi Dr. Fuat Şen, CİMER, SABİM, Açık Kapı ve İl Sağlık Müdürlüğüne zaman zaman şikayetler geldiğini, gelen şikayetlerin çözümü noktasında gayret gösterdiklerini söyledi.

Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi ile ilgili gelen her şikayeti ve öneriyi değerlendirdiklerini belirten Başhekim Dr. Fuat Şen, “Acil müdahale ekibi kurduk. Hastamız hangi alanda hangi sıkıntıyı yaşadıysa acil müdahale ekibi aracılığı ile hastalarımızın mağduriyetlerini gideriyoruz. Genellikle iletişim problemleri çok yaşanıyor” dedi.

Diş tedavilerinin uzun sürdüğünün altını çizen Dr. Fuat Şen, “Kanal tedavisi veya protez diş kesimi 45 dakika ila bir buçuk saat arasında yapılabiliyor. Hastanın tedavisi devam ederken hastayı koltuktan kaldırıp yeni bir hastaya bakmak gibi bir şansımız yok. Hasta mecburen tedavi sürecinin bitmesini beklemek zorunda kalıyor. Durum böyle olunca gerilmeler ve şikayetler oluyor. Bu şikayetler gayet normal. Şikayetçi olan hastanın şikayetini araştırıyoruz. Personelle görüşüp neler yaşandığını anlıyoruz. Gerekirse hastamızı hastanemize davet edip yeniden muayene ediyoruz. Hastanın haklılığına neden olan bir olay varsa  yerinde müdahale ekibindeki arkadaşlarımız aynı gün içerisinde problemleri çözüyorlar. Geri dönüşleri sağlamadığımız bir tane vatandaşımız yok. Bu şikayetleri de en aza indirmek adına 3-4 yıldır kadromuzu genişlettik. Alonet’in yan kısmına Çayyurt Diş Sağlığı Semt polikliniğini açtık. Orada da hekimlerimiz tedavi yapıyor. Her geçen yıl kadromuzu güçlendiriyoruz. Tek amacımız hastalarımıza sağlıklı ve kaliteli hizmet vermek yönünde. Biz ne kadar çok hizmet verirsek o kadar mutlu oluyoruz. Geçmiş yıllara göre şikayetler oldukça fazla azaldı. Hastalarımızdan her gün yazılı ya da sözlü teşekkür almaktayız. Nerdeyse teşekkür almadığımız gün yok” ifadelerini kullandı.