Sivas Haberleri
SİVAS
00:00:00
İmsak vaktine kalan
Sivas
Kapalı
17°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
38,2552 %0.34
43,8333 %0.15
Ara
Sivas Memleket GÜNDEM KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ VE MÜŞTERİ MEMNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ BELGELENDİRİLDİ

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ VE MÜŞTERİ MEMNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ BELGELENDİRİLDİ

Sivas Ticaret Borsası, Türk Loydu tarafından gerçekleştirilen iki ayrı başlıktaki kalite denetiminden başarıyla geçti.

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Denetimi ve ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Sistemi (MMYS) Denetimi Türk Loydu Denetçisi Şebnem Nalbant tarafından uzaktan denetim ile gerçekleştirildi.

Türk Loydu Denetçisi Şebnem Nalbant, Sivas Ticaret Borsası’nın sahip olduğu ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belge Yenileme çalışmaların uygun yürütüldüğünü belirledik. Belge yenileme tetkiki neticesinde Sivas Ticaret Borsası'nın standarda uygun sistemi kurduğu ve istenilen düzeye geldiği görülmüş olup belge almaya hak kazandığı raporlanmıştır" dedi.

Sivas Ticaret Borsası Başkanı Hayrullah Karakaya, Türk Lloyd’undan almış olduğumuz ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgemiz ve ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Sistemi belgemiz ile 5 yıldızlı Akredite borsa olduğumuzu bir kez daha kanıtladık" dedi.

"ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi, Üyelerimize Verdiğimiz Hizmetin Kalitesini Artıracaktır"

Müşteri memnuniyetinin öneminden bahseden Başkan Karakaya; "Üyelerimizin taleplerini, önerilerini ve şikayetlerini alarak vermiş olduğumuz hizmetin kalitesini yükseltiyoruz. Borsamızın tüm faaliyetleri için etkin ve verimli bir şikâyet ele alma sürecinin kurulumu ve geliştirilmesi için rehberlik sunan ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi ile üyelerimize daha iyi hizmet sunarak fayda sağlamayı hedefliyoruz. Almış olduğumuz bu belge ile borsamızın saygınlığını ve üyelerimizin memnuniyetlerinin artırılması, üyelerimizin geri bildirimlerine dayanarak hizmet kalitesinin iyileştirilmesine katkı sunulacaktır" açıklamasında bulundu. HABER MERKEZİ

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *