Sivas Haberleri
SİVAS
00:00:00
İmsak vaktine kalan
Sivas
Kapalı
17°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
38,2552 %0.34
43,8333 %0.15
Ara
Sivas Memleket GÜNDEM İHRACAT HAFTASI ETKİNLİKLERİ DEVAM EDİYOR

İHRACAT HAFTASI ETKİNLİKLERİ DEVAM EDİYOR

Sivas Ticaret ve Sanayi Odası (STSO) tarafından ilk kez düzenlenen İhracat Haftası etkinlikleri devam ediyor.

İhracat Haftası etkinliklerinde Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Dr. Öğretim Üyesi Kürşad Özkaynar, kapsamında Kültür ve İhracat konulu söyleşisi ilgi gördü.WhatsApp Image 2023-05-11 at 17.05.18

Kürşad Özkaynar, İhracat Haftası etkinliklerinin Sivas açısından önemli bir adım olduğuna dikkat çekerek, “Bu manada şehrimizde üretim yapan iş insanlarına yol göstermek, yeni pazarlara dair bilgiler verilmesi ve burada da akademisyenlerin de bu etkinliklere dahil edilmesi olayın ne kadar ciddiye alındığını gösteriyor. Bu manada başta TSO Başkanı Zeki Özdemir’e, yönetim kuruluna ve personellerine teşekkür ediyorum” dedi.

Kültür ve ihracat arasında doğrudan etkileşim olduğu ifade eden Özkaynar; “Günümüzde küreselleşmenin kültür üzerindeki etkileri ile birlikte artık sadece medeniyetin değil, kültürlerin de bir toplumdan diğerine aktarıldığı tartışılabilir. İhracat aynı zamanda bir kültürel hizmettir. Üreten adı koyar. Küresel pazarlama, genel bir pazarlama stratejisi oluşturarak, bir ürün veya hizmetin uluslararası pazarlarda nasıl sunulacağını ve pazarlanacağını belirleyerek, bir işletmenin küresel pazarda başarılı olmasına yardımcı olmaktadır. Bu durumda iki strateji oluşturulması mümkündür. Tüketicilerin farklı kültürlerinden dolayı, reklamların da bu farklı kültürlere göre uyarlanması gerektiğini belirtmektedirler. Kültür, uluslararası pazarlarda tüketici davranışlarını ve tercihlerini etkilemektedir” diye konuştu.WhatsApp Image 2023-05-11 at 17.05.19

Özkaynar, uluslararası firmaların satış pazarlama stratejilerine dair örnekler vererek, ihracat konusunda da reklam ve pazarlamanın etkisine dair bilgiler verdi. / HABER MERKEZİ

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *