Sivas Haberleri
SİVAS
00:00:00
Yatsı vaktine kalan
Sivas
Kapalı
13°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
36,6755 %0.18
39,9181 %0.24
Ara
Sivas Memleket Sivas EMITT Türk turizminin geleceğine ışık tutuyor

EMITT Türk turizminin geleceğine ışık tutuyor

Latin Amerika’dan Uzak Doğu’ya kadar 30 farklı ülkeden 600’e yakın katılımcı turizm potansiyelini sergilemek için EMITT Turizm Fuarı’nda yerini aldı.İSTANBUL (İGFA) - Dünyanın en büyük beş turizm fuarından biri olan EMITT; sektör stratejisini desteklemek, bilgi alışverişi sağlamak, inovasyonu teşvik etmek için sektörün yanında yer almaya devam ediyor. Fuar, bu yıl da turizme hizmet veren kamu kurumları-özel sektör-akademi tarafları arasında etkileşim yaratmak, yeni fikirlerin tanıtılmasına katkıda bulunmak adına iş geliştirmeye yönelik etkinliklerle sektörün nabzını tutuyor. EMITT’te ülkeler, kuracakları stantlarda, coğrafi özelliklerini, tarihsel ve kültürel ögelerini ve yemeklerini tanıtarak ziyaretçilere renkli bir fuar deneyimi yaşatıyor.  

Fuarın ikinci günündeki etkinlikler kapsamında; ‘Sürdürülebilir Destinasyon Yönetimi’, ‘İhracat Stratejisinde Sağlık Turizmi Planı’, ‘Destinasyonları Klişelerin Ötesine Geçiren Influencer Stratejileri’ ve ‘Sektörün Yükselen Güçleri: Eko-Agro-Gastro Turizm’ başlıklı konular sektör temsilcileri tarafından masaya yatırıldı.

İstanbul ve Türkiye pazarlamasının stratejik hedefleri arasında olduğunu belirterek sözlerine başlayan  IGA Dijital Medya Müdürü Mertcan Tanaydın, “İstanbul ve Türkiye’nin pazarlaması için yaptıkları çalışmalarda Influencerlarla önemli iş birlikleri yaptıklarının altını çizdi. Tanaydın, “Hiç şüphesiz Influencerlar içerik pazarlamasında bir yayıncı. Influencerlar bizim önemli partnerlerimiz arasında yer alıyor. Ülke ve pazar odaklı çalıştığımız Influencer grupları var. Ama biz bunun biraz daha kullanıcı özelinde karşılığının bulunması gerektiğine inanıyoruz. Bir marka ile hedef kitlenin buluşmasında Influencerlar köprü görevi görüyor. Ama topluluğun büyüklüğünden çok niteliği önemli. Sizin ne söyleyeceğiniz ile nasıl anlatacağınız burada büyük önem arz ederken, verilmek istenen mesajın hedef kitle özelinde anlaşılabilir, daha sade ve nokta atışı bir iletişim tarzı ile verilmesi gerekiyor” dedi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *