Son dönemde sosyal medya sayesinde Türkiye’de de ünlenen Dubai çikolatası, hem fiziksel mağazalarda hem de e-ticaret platformlarında yoğun ilgi görüyor. Özellikle e-ticaret sitesi Hepsiburada’da Ekim ayından bu yana en çok aranan ürünler arasında üçüncü sıraya yükselen Dubai çikolatası, satış rekorları kırıyor.

Sosyal medyada viral hale gelmesinin ardından Dubai çikolatası, Türkiye’de birçok pastanenin önünde uzun kuyruklar oluştururken, e-ticarette de dikkat çeken bir yükseliş yakaladı. Eylül ayında Hepsiburada’da satışa sunulan bu çikolata, kısa sürede yoğun bir taleple karşılaştı ve “ev” kategorisinden sonra en çok aranan ilk 3 ürün arasına girmeyi başardı.

Satışlarda 5 Kat Artış

Fındık İhracatı Geçen Yılın Rekorunu Kırdı: 14 Bin Ton Sınırını Aştı Fındık İhracatı Geçen Yılın Rekorunu Kırdı: 14 Bin Ton Sınırını Aştı

E-ticaret verilerine göre, Dubai çikolatası özelinde satışlar geçen aya kıyasla 5 kat artarken, genel çikolata satışlarında ise 1,5 katlık bir artış gözlendi. En yoğun talebin geldiği şehirler arasında İstanbul, Ankara ve İzmir ilk sıralarda yer alıyor.

Kaynak: iha